رفتن به محتوای اصلی
۲۶ مهر, ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۳
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زنجان:

استخوان‌بندی کار علمی در حیطه فضای سبز تقویت شود

مطلب بدون عنوان 2668
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زنجان گفت: امید است با اطلاعات علمی در بحث فضای سبز شهری ایران بتوانیم شکل کلی و استخوان بندی اساسی در این زمینه به وجود بیاوریم.
هدر رفت میزان آب در فضاهای شهری زیاد است و کمبودها و چالش‌ها در بحث آب وجود دارد که این همایش علمی می‌تواند کمک شایانی به شهرهای مختلف در ارتباط با فضای سبز داشته باشد.

به گزارش شهرنیوز، مجید دوستی در حاشیه نخستین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر در گفتگو با خبرنگار ما با ابراز خرسندی از برگزاری این همایش علمی اظهار داشت: بحمدالله همایش خوبی برگزار شده است و الگوهای مختلفی از گونه‌ها و نحوه کشت در فضاهای شهری و نحوه آّیاری را معرفی می‌نمایند.

وی بیان کرد: امید است بتوانیم از این همایش دستاورد خوبی در زمینه فضای سبز شهری داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زنجان تصریح کرد:برگزاری این همایش‌ها می‌تواند در راستای هم افزایی بیشتر در قالب سازمان های سیما و منظر و فضای شهری شهرداری‌ها، گام موثری به شمار برود.

وی خاطرنشان کرد: امید است با اطلاعات علمی در همایش در موضوع نحوه کشت و الگوی آبیاری در بحث فضای سبز شهری ایران بتوانیم شکل کلی و استخوان بندی اساسی در این زمینه به وجود بیاوریم.

دوستی عنوان کرد:هدر رفت میزان آب در فضاهای شهری زیاد است و کمبودها و چالش‌ها در بحث آب وجود دارد که این همایش علمی می‌تواند کمک شایانی به شهرهای مختلف در ارتباط با فضای سبز داشته باشد.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/DFPIl